איך תקנו טבעת אירוסין יפה ותחסכו אלפי שקלים?

תוכן עניינים

מחיר טבעת האירוסין נקבע ברובו על פי שווי היהלום • קניית טבעת אירוסין בצורה מושכלת תחסוך מכם אלפי שקלים לשווא • לדוגמא ניתן לקנות שלושה יהלומים במשקל 0.33 קראט, במקום יהלום במשקל קראט אחד • ניתן לחסוך בכסף ע"י התעלמות מפרמטרים רבים שאינם משפיעים על נראות היהלום • יהלום גודל בינוני, המלוטש היטב ובצורה מקצועית, עשוי להיות אטרקטיבי יותר מיהלום גדול

קיים קושי לבחור טבעת אירוסין כשמדובר בקנייה ראשונה. הסיבה לכך היא שבדרך כלל הלקוח לא מבין דבר בתחום. מדובר בתכשיט שנעשה בו שימוש חד פעמי באירוע מיוחד. למעשה, טבעת אירוסין יוקרתית מסמלת אהבה אמיתית בין בני זוג. במאמר זה תקבלו את כל המידע הרלוונטי שצריך לדעת טרם קניית טבעת אירוסין יוקרתית

ההבדל בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין

לפני כן, חשוב לשים לב להבדלים הקיימים בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין. כשמדובר בטבעת אירוסין, נהוג שהגבר יקנה אותה לבד. לעיתים, יכול הגבר להתייעץ עם חברים, משפחה או ידידה לצורך התייעצות. כשמדובר בטבעת אירוסין, נהוג שהגבר יקנה אותה לבד. לעיתים, יכול הגבר להתייעץ עם חברים, משפחה או ידידה לצורך התייעצות. עם זאת, ההחלטה בסופו של דבר היא של הגבר בלבד. מנגד, טבעות נישואין נקנות ביחד הן על ידי הגבר והן על ידי האישה. כך, שלמעשה, הבחירה באילו טבעת נישואין לקנות היא פשוטה וקלה יותר. כל הרעיון של טבעת אירוסין היא להפתיע את האישה לקראת הצעת הנישואין. כך, הוא מביע ההערכה לבת הזוגתו שלו על המערכת היחסים שלו עמה. והוא מביע את הרצון שלו להמשיך לחיות עם בת הזוג שלו לשארית חייו.

המחיר נקבע על פי היהלום

מחירה הגבוה של טבעת האירוסין נקבעת ע”י האבן היקרה שמשבוצת אליה. לעיתים, זה יכול להיות אף יותר מאבן אחת. למעשה, 80% ממחיר הטבעת נקבע על ידי היהלום, וכ-20% מטבעת הזהב עצמה. אם כי, המחיר עשוי להשתנות בהתאם לסוג היהלום, ואם קיים יותר מיהלום אחד. למעשה, העלות הסופית נקבעת על ידי היהלום עצמו.

איך לחסוך בכסף כשקונים טבעת אירוסין יוקרתית?

ניתן לחסוך בכסף כשקונים טבעת אירוסין יוקרתית ע”י קנייה של שלושה יהלומים ששוקלים כ-0.33 קראט. זאת, מכיוון שקנייה של יהלום קארט במשקל אחד קארט, תהיה יקרה יותר. לכן, משתלם יותר לקנות את היהלומים בנפרד ולחסוך בכסף. אפשרות נפוצה היא לשבץ שלושה יהלומים בעיצוב כתרי בראש הטבעת.

איך לקנות טבעת אירוסין בצורה מושכלת?

כדאי לקבל ייעוץ מקצועי על מנת לקנות יהלומים בצורה מושכלת שתביא לחיסכון בכסף ללא התפשרות על איכות הקנייה. לדוגמא, ניתן לעשות שימוש ביהלום בינוני כחלופה ליהלום גדול יותר. אם היהלום מלוטש היטב ובאופן מקצועי, הוא עשוי אף להיות אטרקטיבי יותר מיהלום אחר גדול יותר. בנוסף, אם קיימים פגמים מסוימים ביהלום הפוגעים בנראות שלו, ניתן לשבץ טבעת אחרת על הפגם, כך שלא יבלוט לעין.

איך לחסוך בכסף כשקונים טבעת אירוסין יוקרתית?

ישנם פרמטרים נוספים רבים המשפיעים על מחיר היהלום. עם זאת, לא תמיד ניתן להבין בהם. כך, שלמעשה, זה עשוי להיות חסר טעם להתמקד בפרמטרים אלו. ניתן להסתפק בויזואליות של הטבעת ולא מעבר לכך. עדיף להשקיע בנראות של הטבעת, ללא צורך להיכנס לפרטים הקטנים היותר. מכיוון שהטבעת לא מהווה רכוש להשקעה או דבר מעבר לכך, אין צורך להתמקד בפרטים ממוקדים יותר. התעלמו מכל פרט שאינו קשור לנראות עצמה של הטבעת.

לסיכום,

בשורה התחתונה, מדובר בתכשיט היקר ביותר שככל הנראה נקנה בחיינו. לכן, יש לשקול את הקנייה היטב טרם כן. בנוסף לכך, מומלץ להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום, ולעשות בדק בית לפני כן. קנייה מושכלת יותר של טבעת אירוסין תחסוך מכם אלפי שקלים לשווא.

רוצים לעצב טבעת בעיצוב אישי?

אנחנו כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר