חנות תכשיטים – מתי אלמד לבחור נכון?

תוכן עניינים

חנות תכשיטים מציעה תכשיטים כמתנה קלאסית. עוד בימי התנ"ך היינו מעניקים לאהובים עלינו עדיים ותכשיטים שונים, כאות להוקרה, כבוד, חיבה ואהבה. בחנות לליב תכשיטים, בין אם בסניפיה במרחב הפיזי ובין אם בחנות האונליין במרשתת, תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטים, במגוון של גימורים, אבנים, וסגנונות, למתנה המושלמת.

אבל למה דווקא תכשיטים? בוא נלך קצת אחורה… אגב, את המאמר שלנו על ההבדל בין טבעות ״רגילות״ לטבעות מעוצבות קראתם כבר?

בואו נדבר היסטוריה (רק לרגע)

חפירות ארכיאולוגיות העלו כי כבר לפני 100,000 שנים, אבות אבותינו התקשטו להם בתכשיטים. התכשיטים הראשונים פותחו באמצעות חומרי גלם שהיו זמינים אז – דוגמת עצמות, שריונות של חיות, אבנים שונות וחלקי עץ. אז אם דמיינתם את אשתו של האדם הקדמון עם שרשרת עצמות לצווארה – כנראה שבסך הכל, צדקתם. עם השנים התקדמנו, והתחלנו כחברה להפיק תכשיטים מורכבים יותר, לייצר חרוזים מזכוכית, למשל, וכמובן למנות אלכימאים שונים שיעשו לנו קסמים עם זהב.

כמה סוגים, כמה דגמים, קשה לבחור!

עולם התכשיטים גדל והתפתח עם השנים, ובכל זאת, אפשר לקטלג ולסדר אותו לכמה קטגוריות עיקריות: צמידים, אותם עונדים על היד ועל הזרוע. עגילים, שלפי המסורת נענדו על תנוכי האוזניים, אך משנות השבעים והלאה נדדו גם שאר חלקי הגוף במה שנקרא אמנות הפירסינג. היום תוכלו למצוא עגילים גם בתנוך העליון, בפופיק, בגבה, באף, ובעוד מקומות שהשתיקה יפה להם… טבעות עונדים כמובן על האצבעות, גם על כפות הידיים וגם על כפות הרגליים. ועל טבעות אירוסין ונישואין עוד נדבר בהרחבה, אל דאגה. נשארה לנו אם כך קטגוריית השרשראות, וגם כאן ישהו עולם גדול ורחב – צמודות, רחבות, עם תליון, עם אריגה – מה שרק תרצו.

תכשיטים מכסף, תכשיטים מזהב, והתאמתם לצבע העור

אם נלך לפי תורות הצבע בתחום תכשיטים כסף הוא צבע שיחמיא במיוחד לאנשים בעלי גוון עור קר. מה המשמעות? צבע עור עם תת גוון קר. גווני עור בהירים יצאו נשכרים במיוחד מתכשיטי כסף, שישתלבו איתם בצורה הרמונית יותר.
טיפ קטן לזיהוי ה”צבע” שלכן – החזיקו נייר לבן על יד הפנים שלכם, וגשו אל המראה. ככל שהעור שלכם וצבעו מנוגד יותר ללבן של הנייר, כך הוא יותר חם. אם הצבע קרוב ללובן הנייר, אתם בעלי גוון קר. חוץ מתכשיטי כסף, יחמיאו לבעלי עור בגוון קר גם תכשיטים מזהב לבן, ויהלומים ואבני חן בצבעים קרים – כגון ירוק, כחול, סגול, וטורקיז.

בכל הקשור אל צבעי תכשיטים זהב צהוב ישתלב מקסים עם גוון עור חם, כהה יותר ושזוף. תכשיטי זהב יבליטו ויחמיאו לעור שזוף, וישתלבו הרמונית במראה הכללי. עוד לבעלי גוון חם, נמליץ על תכשיטים עם שיבוץ של אבנים טובות ויהלומים מהצד החם של גלגל הצבעים, משמע – אדום, חום, צהוב, וכתום.

דימוי יפה לאנשי הגוון החם ואנשי הגוון הקר הוא זה של החמה והלבנה. השמש והירח, שהתכשיט הנכון ירגיש כמו לענוד פיסה מהם, מלאה באור והוד.

תכשיטים בהתאמה אישית

לפעמים בא לנו להשקיע במשהו באמת מיוחד, כזה שאין לאף אחד – תכשיט אחד במינו.
לדוגמה, תכשיט עם חריטה של משפט שנגע לנו ללב, או שם של אהוב או אהובה, קישוט עם אלמנט ציורי שמדבר אלינו במיוחד, שילוב של אבנים או תכשיטים אחרים שעוברים מדור לדור במשפחה – והיד עוד נטויה.
חנות תכשיטים טובה, עם צורף מוכשר וקשוב, יוכלו לנפק עבורכם בשמחה תכשיט בהתאמה אישית, מעוצב לבקשתכם ולטעמכם. תוכלו לחפש לפי האזור בו אתם גרים, בין אם זו חנות תכשיטים בירושלים, בתל אביב, חיפה, באר שבע – או לבחור בחנות המציע את שירותיה און ליין.

איך נבחר חנות תכשיטים?

חנות תכשיטים טובה יכולה לעשות את כל ההבדל, ולהפוך את חוויית הרכישה לנעימה ומוצלחת. מחפשם תכשיטי כסף שתציג חנות תכשיטים בירושלים? תכשיטי זהב בדרום הארץ? צורף מיוחד לעיצובים חדשניים בצפון? תמיד אפשר להיוועץ בעצת המומחים ברשת. כיום, כמעט לכל חנות או מעצב תכשיטים המכבד את עצמו, יש אתר אינטרנט או חשבון אינסטגרם דרכם אפשר לבחון לעומק את העבודות, לפני שמגיעים פיזית לחנות עצמה.

נסו למצוא חנות תכשיטים שתהלום את הסגנון העיצובי אותו אתם מחפשים, וגם את הכיס. השוק גדול ורחב, ובוודאי תוכלו למצוא חנות שתואמת גם את החזון שלכם למראה את התכשיט, בתקציב שלא יגרום לחשבון הבנק שלכם לקרוס… גם כאן, כמו בכל החלטה בחיים, סקר שוק קטן והשוואת מחירים לפני הרכישה רק ייטיבו עמכם.
איור של חנות תכשיטים

טבעות אירוסין ונישואין

הנה, הגענו לחלק המרגש. הגיע הזמן לשלוף את הטבעת, ולנסות מאוד לא לדמוע מהתרגשות תוך כדי. אך איך נדע מה לבחור?
קודם כל, נגיד שטבעת, לפחות ברוב המסורות, צריכה להיות עשויה מזהב או כסף טהור. בטבעת אירוסין אפשר לשלב גם אבני חן, אך טבעת נישואין, לפחות במסורת היהודית, צריכה להיות נקייה מתוספות. המחמירים אוסרים גם על קישוטים שונים או חריטה, אך במרבית העדות והזרמים של היהדות לא מקפידים עד כדי כך על עניין עיצוב הטבעת.


חלק מהכלות בוחרות גם הן להעניק טבעת תחת החופה לחתן שלהן, וגם זו לרוב תהא טבעת פשוטה ללא עיטורים או אבנים או קישוטים דקורטיביים אחרים, מכסף או זהב.


בקיצור, טבעת נישואין היא קצת כמו טקס החופה שלנו – מעט שמרנית. אבל בטבעת האירוסין אפשר לגמרי להתפרע – ופה נכנס עניין הטעם האישי, וההיכרות של חתננו לעתיד עם כלתו המיועדת. טבעת בעיצוב מותאם אישית, עם הצבעים האהובים ובגודל המדויק -תרגש ותשמח אף יותר!
אפ הצבע האהוב על בחירת ליבך הוא סגול, חפש לה טבעת המשלבת אבן טובה בצבע זה, לדוגמה. אם היא מעדיפה תכשיטי זהב לבן – בחר לה טבעת שתדבר אליה ואל העדפותיה.
ואם היא רמזה פעם שיהלומים משמחים אותה יותר מהכול – ובכן, בהצלחה לך…
כך או כך, כל טבעת שתבחרו תהפוך לאביזר משמעותי ומלא סימבוליות וערך, בדרך להקמת בית בישראל. חשבו עליה לעומק.

בואו נדבר עגילים ראשונים

עגיל ראשון, בין אם נעשה בגיל חודשיים, שנה, גיל בת מצווה, או אפילו בגיל חמישים והלאה – הוא מעין טקס התבגרות, שכרוך גם בכאב, אם כי פעוט, שלאחריו – כיף גדול, גאווה, ותכשיט חדש המתנצנץ לו באור השמש. מעבר לשיטת הפעולה של ניקוב האוזן בה תבחרו (יש כמה בשוק, לכל אחת חסרונות ויתרונות משלה), גם לסוג העגיל יש משקל חשוב. כדי להימנע מזיהומים, דלקות, התנפחויות ושאר כאבים, מומלץ לבחור עגיל מזהב או מכסף טהור. אלו חומרים הנוטים פחות לייצר בעיות

לליב תכשיטים – חנות תכשיטים בירושליםLALIV JEWELRY

אם אתם מחפשים מגוון עצום של תכשיטים, או חנות תכשיטים מומלצת בירושלים – יש לכם כתובת מצוינת: לליב תכשיטים. כאן תמצאו תכשיטי כסף, תכשיטי זהב, ואפשרויות אינסופיות כמעט של שיבוץ אבני ואלמנטים דקורטיביים, בכל צורה וגודל. כל זאת בדגש על חוויית קנייה טיפה אחרת, אך נוחה, חכמה, ומהירה. ומעבר לכל זה? המחירים האטרקטיביים, שיאפשרו לכם לצאת מהחנות עם תכשיט איכותי ומרהיב, במחיר שווה לכל כיס!

רוצים לעצב טבעת בעיצוב אישי?

אנחנו כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר