שרשראות לנשים – 5 כללים לקנייה חכמה

תוכן עניינים

שרשראות נשים הן אחד מסוגי התכשיטים הפופולריים ביותר, ולא סתם. השרשרת היא כנראה התכשיט הבולט ביותר שניתן לשים, וההשפעה שלה על המראה שלנו היא גדולה במיוחד. אנחנו כאן כדי לעזור לכן לבחור שרשראות שישדרגו את ההופעה שלכן בצורה משמעותית. אז לפני בחירת שרשרת, לליב תכשיטים - חנות תכשיטי מעצבים מביאים את מה שאתן צריכות לדעת.

קנייה של שרשרת, כמו קנייה של כל תכשיט, היא אירוע מרגש במיוחד. עבורנו, אין כמו לקנות תכשיט שמאפשר לנו קצת לחדש את הלוק שלנו. כאשר אתן בוחרות תכשיט חדש, ובמיוחד אם מדובר על שרשרת זהב או תכשיט יקר אחר, הקפידו לבחור אותו בצורה מוקפדת. התכשיט צריך להיות כזה שמאפשר לכן לעשות בו שימוש בכמה שיותר הזדמנויות.
אנחנו בלליב תכשיטים הבאנו לפניכן את כל המידע שחשוב שתדעו לפני שאתן ניגשות לבחור את השרשרת החדשה שלכן. כאן תקבלו סקירה מקיפה על כל הנתונים שחשוב לתת עליהם את הדעת בדרך לבחירת השרשרת המושלמת. הדבר הכי חשוב שאתן צריכות לזכור, הוא שהשרשרת המושלמת היא שרשרת שמתאימה לכן.

סוגים שונים של שרשראות לנשים

כאשר אנחנו מדברים על שרשראות לנשים, בין אם שרשראות זהב לשנים או שרשראות מכל חומר אחר, ניתן לחלק את סוגי השרשראות לשני סוגים.
הסוג הראשון של השרשראות הוא כזה שבו בקצה השרשרת תלויה אבן יקרה או אלמנט כלשהו שמושך את העין במורה בולטת. בשרשראות הללו השרשרת היא רק אמצעי עבור האלמנט והוא הדבר העיקרי בשרשרת.

הסוג השני אלו שרשראות שבהן אין אלמנט שתלוי בקצה השרשרת או שהוא לא מושך את העין בצורה מיוחדת. בשרשראות הללו השרשרת עצמה היא העיקר והיא בדרך כלל תהיה עבה יותר כדי למשוך את העין.

לקריאה על סוגי השרשראות השונות וההבדלים בניהן

בחירת שרשראות לנשים - תקציב

לפני שבוחרים שרשרת, הדבר החשוב ביותר הוא להחליט מה התקציב שאנחנו רוצות להשקיע בשרשרת החדשה. המחיר של השרשרת בדרך כלל יהיה מורכב משני גורמים. הראשון הוא כמובן החומרים השונים שמהם עשויה השרשרת. כמובן שעבור שרשראות זהב לנשים המחיר יהיה גבוה יותר מאשר זה שתשלמו עבור שרשראות מחומרים זולים יותר. כמובן שהחומר של השרשרת הוא לא רק השרשרת עצמה אלא שלל האלמנטים שמרכיבים אותה. הגורם השני שמשפיע על המחיר הוא המעצב או המוצג שאליו השרשרת שייכת. שרשראות של מעצבים יהיו תמיד יקרות יותר מאשר שרשראות פשוטות, אך כמובן שבתמורה למחיר הזה אתן מקבלות עיצוב ייחודי שלא קל להשיג.

גודל השרשרת

הגודל של השרשרת גם הוא עניין שחשוב מאוד לשים לב אליו בבחירה של השרשרת. הגודל של השרשרת הרצוי נקבע בעיקר לפי מבנה הגוף, וכמובן לפי איך שאתן רואות את עצמכן עם כל שרשרת. באופן כללי, שרשראות לנשים קיימות בשלושה גדלים. הגודל הקטן ביותר הוא של שרשראות צמודות, שהן שרשראות שצמודות לצוואר. בשרשראות הללו בדרך כלל לא יהיה אלמנט בולט, והשרשרת עצמה היא התכשיט. השרשראות הללו מתאימות לכל אישה, וניתן להתאים אותם למגוון רחב יותר של בגדים כיון שהן לא נופלות על הבגד עצמו.

הגודל השני של השרשראות הוא בינוני, ואלו שרשראות שמשתלשלות קצת מתחת לצוואר. בשרשראות הללו לעיתים יהיה אלמנט בולט שתלוי בקצה של השרשרת ולעיתים לא, תלוי כמובן בבחירה של האישה. השרשראות הגדולות ביותר הן שרשראות שמשתלשלות למטה, והן מתאימות בעיקר לנשים מלאות יותר. עבור נשים רזות השרשראות הללו יכולות להיראות רפויות מידי והן פחות מתאימות למבנה הגוף של נשים רזות.
אישה לובשת שרשראות נשים

התאמה לביגוד

כאשר אתן בוחרות שרשרת, נסו לחשוב על הביגוד שלכן, כיון שחשוב להתאים את השרשרת לביגוד. בניגוד לתכשיטים אחרים, השרשרת בולטת מאוד והיא למעשה משלימה יחד עם הביגוד את ההופעה שלכן. כאשר אתן בוחרות שרשרת עם מגוון אלמנטים, במיוחד אלמנטים בצבעים שונים, היא תתאים לכן למגוון בגדים קטן יותר בשל עושר הצבעים שיש בה.
מנגד, שרשראות זהב לנשים שלא מכילות אלמנטים נוספים, או שאין בהם אלמנטים בולטים מידי, יוכלו להתאים למגוון רחב יותר של בגדים. אם אתן מתכננות לקנות שרשרת לאירוע מסוים, מומלץ כמובן למדוד אותה יחד עם הבגד של אותו אירוע כדי להיות בטוחות שיש התאמה מושלמת ביניהם.

פתק החלפה

אם אתן קונות שרשרת בתור מתנה, הקפידו על פתק החלפה, כדי שמקבלת המתנה תוכל להחליף את השרשרת במקרה שהיא לא תאהב אותה. בדיוק כמו בגדים, כך גם בשרשראות לכל אחת מאיתנו יש טעם שונה, ולא תמיד קל לקלוע לטעם של מישהי שהיא לא את. בכל מקרה, מומלץ ללכת על משהו סולידי יותר כיון שזה מעלה את הסיכוי לקלוע לטעם של מקבלת המתנה.

גיל

בהמשך לעניין של שרשרת בתור מתנה, חשוב לזכור שבתכשיטים יש עניין מסוים שקשור לגיל. עבור נשים צעירות יתאימו שרשראות שונות מאשר אלו שאותן מומלץ לקנות לנשים מבוגרות יותר. כמובן שמדובר על עניין אינדיבידואלי, אבל ניתן בהחלט לומר שעבור נשים מבוגרות מומלץ לבחור בשרשראות מאופקות יותר מאשר אלו שנשים צעירות יעדיפו.

סט תכשיטים

אם אתן רוצות באמת להנות מלוק מיוחד, קיימת עבורכן אפשרות לקנות סט של שרשרת יחד עם עגילים או צמיד מתאים. סט תכשיטים כזה יכול לשדרג את ההופעה שלכן בצורה חסרת תקדים, כאשר יחד עם השרשרת התכשיטים הנוספים יהיו בולטים הרבה יותר. כמובן שגם בבחירה של סט כזה חשוב להקפיד שהוא יתאים היטב לבגדים השונים שאתן מחזיקות ברשותכן.

התאמה לאירועים

שרשראות זהב לנשים יכולות להתאים כמעט לכל אירוע, ויחד עם זאת חשוב לבצע התאמה מדויקת של השרשרת לאירוע הספציפי שאליו אתן הולכות. עבור אירועי ערב, בגד ערב שחור עם שרשרת זהב יעניק לכן לוק שלא יאפשר לאף אחד להתעלם ממנו. עם זאת, אם אתן רוצות הופעה משוחררת יותר, נסו לשלב בגד אחר עם שרשרת זהב, כדי לקבל מראה רך יותר. אפשרות נוספת היא לבחור שרשרת זהב עם אלמנטים צבעוניים ספירים, אזמרגדים ועוד אבנים אחרות שיאפשרו לכן לקבל מראה צבעוני ומשוחרר יותר שיתאים גם לסוגי אירועים אחרים.

בדיקת איכות

הדבר האחרון שחשוב לנו שתדעו הוא החשיבות של בדיקת האיכות של המוצר. שרשראות הן מוצר יקר בהחלט ולפני שאתן קונות אחת כזו בדקו היטב שאתן קונות אותה במקום אמין שמוכר לכן מוצר תקין.

אנחנו בלליב תכשיטים עומדים בתקנים המחמירים ביותר

לליב תכשיטים - חנות תכשיטי מעצבים

לליב תכשיטים היא חנות תכשיטים חדשה שמאפשרת לכן להנות מחוויית קנייה ייחודית. בלליב תכשיטים אתן נהנות ממגוון רחב של תכשיטים של מיטב המעצבים, וכל זה במחיר שאתן בהחלט יכולות לעמוד בו. כל מה שאתן צריכות זה לעשות זה פשוט להיכנס לאתר של לליב, ולבחור את התכשיט האהוב עליכן.

לסיכום

בחירה של שרשראות לנשים דורשת מכן לשים לב להרבה מאוד דברים כדי לקבל את השרשרת שהכי מתאימה לכן. לפני שאתן בוחרות את השרשרת הקפידו לבחור שרשרת בגודל מתאים ובעיצוב הולם, כזו שתוכלו ללבוש אותה בכמה שיותר הזדמנויות. בחירה של שרשרת היא הוצאה לא קטנה, וחשוב שהיא תשתלם לכם בטווח הארוך.

רוצה לעצב תכשיט בעיצוב אישי?

אנחנו כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר